Monday 17 November 2014

Aku Masih Baru

Ya. aku masih baru. Baru wujud. baru tahu. baru menyemak helai-helaian nota untuk aku lakarkan kisah suka dan duka menyelami, melayani kehidupan sebagai manusia biasa. Aku menulis ini hanya lah luahan rasa atau sekadar blog picisan untuk menjadi tauladan dan sempadan manusia di luar sana. Di alam ini banyak penulis-penulis bagus untuk kita baca dan menjadikan blog tersebut sebagai pedoman dan pengalaman orang menjadikan kita lebih dewasa.

aku menulis ini juga, ingin kongsikan apa yang telah berlaku dalam hidup aku selama ini. walaupun aku rasa aku terlewat untuk menulis blog, bagi menghabiskan sisa-sisa hidup, aku ingin kongsikan segalanya. insyaallah. mudahan aku diberi kekuatan untuk menulis dan melakarkan kisah hidup seorang pejuang.



No comments:

Post a Comment